ΤΠΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Δημοτικές Ενότητες: ΔΕ ΑΝΘΟΥΣΑΣ,ΔΕ ΓΕΡΑΚΑ,ΔΕ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Γραφικό Πόλης Αθηνών
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Στον Δήμο Παλλήνης και συγκεκριμένα στην ΔΕ ΓΕΡΑΚΑ απαιτούνται τα ακόλουθα:
1. Κατασκευή χώρων στάθμευσης, σε δημοτικούς χώρους, ανά περιοχή.
2. Κατασκευή κυκλικών κόμβων σε κρίσιμα σημεία του οδικού δικτύου και όχι τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών, προκειμένου να μειώνεται αισθητά η ταχύτητα των διερχόμενων οχημάτων. Συγκεκριμένα στην διασταύρωση ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΜΙΑΟΥΛΗ απαιτείται κατασκευή κυκλικού κόμβου και όχι τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη, διότι σε διαφορετική περίπτωση:
α. Θα προσελκύσει μεγαλύτερο αριθμό διερχομένων οχημάτων εκτός των κατοίκων της ΔΕ ΓΕΡΑΚΑ.
β. Θα αυξηθεί κατακόρυφα η ταχύτητα των οχημάτων.
γ. Θα αλλοτριωθεί ο χαρακτήρας της περιοχής με αποτέλεσμα, από περιοχή καθαρά οικιστικού χαρακτήρα, να μετατραπεί σε περιοχή αυξημένης κυκλοφορίας.
δ. Οι οδοί ΜΙΑΟΥΛΗ και ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ θα μετατραπούν σε κεντρικές ή βοηθητικές λεωφόρους με ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση οχημάτων.
ε. Θα υποβαθμιστεί η περιοχή.
3. Κατασκευή πεζοδρομίων και πεζόδρομων, διότι οι πεζοί (άντρες, γυναίκες, γυναίκες με βρεφικά καρότσια και παιδιά) αναγκάζονται να περπατούν στο οδόστρωμα με κίνδυνο να παρασυρθούν από τα διερχόμενα οχήματα. Το παραπάνω γεγονός καθιστά επιτακτική την ανάγκη γενικότερης επανεξέτασης του Κυκλοφοριακού Σχεδίου της πόλης, καθόσον "ΟΙ ΠΟΛΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ" με ανάλογες μονοδρομήσεις.
4. Κατασκευή ποδηλατοδρόμων στις κεντρικές οδούς που υφίσταται πραγματική ανάγκη για ασφαλή μετακίνηση, δεδομένου και του υφισταμένου παράγοντα της "ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ", που επιβάλλει την χρήση μη ρυπογόνων μέσων μετακίνησης.
5. Την απαλλοτρίωση του τμήματος που θα αποτελέσει προέκταση της οδού ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ για την σύνδεση της υπόψη οδού με την είσοδο - έξοδο της ΑΤΤΙΚΗΣ οδού και με την οδό που οδηγεί στην ΑΝΘΟΥΣΑ και στην ΠΑΛΛΗΝΗ. Ο άξονας αυτός συνδέει την ΠΑΛΛΗΝΗ, την ΑΝΘΟΥΣΑ με το ΔΕ ΓΕΡΑΚΑ (Δημαρχείο) και δια μέσου της οδού ΔΕΡΒΕΝΑΚΙΩΝ με την ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.
6. Την οργάνωση εσωτερικού δικτύου Δημοτικής Συγκοινωνίας με την χρήση Ηλεκτροκίνητων Μικρών και Ευέλικτων Λεωφορείων(ΜΜΜ).
7. Την πρόβλεψη επέκτασης του Δικτύου ΜΕΤΡΟ προς την ΔΕ ΓΕΡΑΚΑ - ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ - ΠΑΙΑΝΙΑ - ΚΟΡΩΠΙ με κατασκευή Σταθμού Μετρό στην Πλατεία Μακεδονίας, καθόσον η Ανατολική Αττική αποτελεί τον πόλο προσέλκυσης νέων κατοίκων. Η εγκατάσταση του Σταθμού ΜΕΤΡΟ στην Πλατεία Μακεδονίας της ΔΕ ΓΕΡΑΚΑ θα αναβαθμίσει την ήδη υποβαθμισμένη Λεωφόρο ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ.